وزارت علوم خبر داد: پیگیری حقوقی ترور دانشمندان در مجامع بین‌المللی فرماندار مشهد تأکید کرد: ضرورت رعایت الگوی مصرف آب از سوی کشاورزان و واحد‌های تولیدی کاهش ۴۹ درصدی حجم ترافیک مشهد با احداث تقاطع غیرهم‌سطح امام حسن مجتبی(ع) مشهد، پیشرو در توسعه اینترنت اشیا بیش از ۱۷ هزار کیلوگرم کاغذ باطله از ادارات و مراکز خصوصی مشهد در سه ماه نخست سال ۱۴۰۴ جمع‌آوری شد فعالیت هزار و ۴۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی در ایستگاه‌های بایدو مشهد بازگرداندن کیف پول به صاحبش توسط اتوبوسران امانت‌دار مشهدی اهدای انگشتر سردار شهید حاجی‌زاده به سردار موسوی نفس‌های بریده شهر | هشدار آلودگی هوای مشهد در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ قدرت خرید و ارزش حقوق بازنشستگان روز به روز پایین می‌آید | در شرایط حساس از معلولان حمایت کنید پایان عملیات بازگشت بیش از ۱۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۴ از طریق فرودگاه بین‌المللی مشهد ترافیک سنگین در خروجی‌های مشهد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد: باید الزامات مناسب‌سازی سازی تردد افراد دارای معلولیت در پروژه های شهری رعایت شود پیشینه روضه‌خوانی در ایران و خراسان | ذکر مصیبت در روضه‌های کهن صدور ۳۹۹۰ رأی توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ مشهد در سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ درخواست ساکنان محله پنج تن آل عبا مشهد: تهدید اراضی خاکی و خالی را به فرصت تبدیل کنید دعوت از نهادهای بین‌المللی برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونی پیشرفت ۵۲ درصدی کمپ ورزشی شهدای شهرداری مشهد| پروژه تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید آلودگی دست از سر هوای مشهد برنداشت | ثبت بیستمین روز متوالی آلودگی (۱۶ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۱۰۴۹۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از برخی اتوبوس های فرسوده و دودزا در مشهد + پاسخ
یکی از  شهروندان مشهدی درباره اتوبوس های دودزا که در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از  شهروندان درباره اتوبوس های دودزا که  در  شهر تردد دارند، انتقاد کرد. در متن پیامک این شهروند آمده است: چرا با اتوبوس هایی که دود می کنند برخوردی صورت نمی گیرد؟ لطفا آمار بدهید. با شرایط فعلی اتوبوس ها و عمر ناوگان دودزا، بعد از چند سال از چرخه خدمت خارج می شوند؟ چقدر هزینه برای رفع دودزایی صورت می گیرد؟

به دنبال پیگیری پیام شهروند، معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره اعلام کرد: به اطلاع می رساند که شناسایی اتوبوس های دود زا از طریق اعلام گشت های سمام، واحدهای نظارتی سازمان، اطلاع رسانی اتوبوس ران ها و پیامک های شهروندی صورت می گیرد و  در  این باره در  طول شرایط دودزایی اتوبوس رفع نقص می شود.

مرتضی هدشی، در ادامه تأکید کرد: همچنین اتوبوس های سازمان با عمر بالای هشت سال هر سه ماه و زیر هشت سال هر شش ماه معاینه فنی می شوند. علاوه بر آن برای اتوبوس های نو نیز پس از یک سال کارکرد در خطوط با معاینه فنی پایش های لازم انجام می شود.

معاون فنی و  عمران سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد افزود: در  آیین نامه اجرایی ماده ۸  هوای پاک، سن فرسودگی تعریف شده است. برپایه این قانون و پس از سن فرسودگی، تعداد مراجعات به معاینه فنی افزایش پیدا می کند. نکته دیگر آنکه هزینه تعمیرات براساس ایرادی که  سبب بروز دودزایی می شود، متغیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->